Faceți căutări pe acest blog

marți, 16 noiembrie 2010

Turism in Mauritius- Bungalow

MAURITIUS Bungalow

Azi o sa vorbesc cu mare drag de familia de tamili din Mauritius care ne-a "adoptat" pe mine si pe Valentina.
S-a intamplat ca intr-o seara, Paynee, soferul de VAN care ne ducea de la job acasa sa ne propuna, pentru week-end-ul care urma sa inceapa o iesire cu familia lui la BUNGALOW.
Este o traditie locala ca din cand in cand familia mauritiana sa-si petreaca cate un sfarsit de saptamana intr-unul din nenumaratele bungalow-uri dedicate acestor tipuri de distractie. Practic, un careu de vilute, nu neaparat cele mai moderne din lume insa abordabile ca pret. In mijlocul acestui careu de vile, o piscina curata cu gazon de jur-imprejur.
N-o s-apuc eu vreodata sa inteleg de ce daca ai un Ocean Indian atat de frumos care-ti inconjoara insula, sa simti o asa de mare atractie fata de piscina... Este un mister!

Cand am vazut numarul de membri ai familiei (bunica, fratii, cumnatele + copiii lor) am ramas stupefiat. Ma uitam la micul bungalow (max. 4 dormitoare la etaj + living si bucatarie la parter) si nu intelegeam ce cautam noi acolo si unde vom dormi.

MAURITIUS Bungalow
MAURITIUS Bungalow

In momentul in care am acceptat invitatia lui Paynee, in buna traditie romaneasca, l-am intrebat cu ce sa ne pregatim si noi: cu de-ale gurii, bautura etc. Raspunsul lui a fost ca daca am acceptat invitatia insemna ca noi vom fi oaspetii iar ca ai lui vor fi gazdele. M-a informat ca facusera de mancare, ca luasera de baut si ca este minunat acolo unde vom merge.
L-am crezut pe cuvant dar asta nu m-a oprit sa cumpar de la un supermarket niste bere PHOENIX (tineti minte numele asta pentru ca-i o bere locala foarte buna). Am mai cumparat niste ingrediente ca sa le pregatesc o ciorba romaneasca.
Maine, o sa povestesc ce s-a intamplat : cum a fost petrecerea si ce s-a ales de cioarba aia a mea facuta cu ale lor ingrediente mauritiene :)





3 comentarii:

  1. astept cu nerabdare continuarea povestii.Merg si eu cu familia in ianuarie 2010 pentru 10 zile(turism individual)si sunt foarte interesata de ce scrii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca va e dor de locurile acelea, nu-i asa?
    De-abia acum ti-am descoperit blogul, Calinoiule! De-acum incolo, sunt cu ochii pe tine sa stii :)))
    Numai bine
    Madalina

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru mine vacanta de Revelion in Mauritius a fost cea mai frumoasa din viata mea. Aceasta insula exotica merita vizitata si reprezinta un loc ideal pentru luna de miere. Intr-un sigur cuvant as defini vacanta ca fiind MINUNATA. Am scris si un articol despre cum mi-am petrecut revelionul acolo:
    http://roxandrei.ro/calatorii/vacanta-exotica-in-mauritius/

    RăspundețiȘtergere

Comenteaza aici