Faceți căutări pe acest blog

marți, 27 octombrie 2009

500 de poze din Mauritius

Am primit un comentariu la una din postarile mele anteriore de la un roman care tocmai a petrecut un sejur extraordinar in Mauritius. Iata vorbele acestuia:
"<> ca am avut si noi ocazia sa vedem RAIUL. Pacat ca am descoperit blogul asta dupa ce am intors. Poze, relatari fantastice...
Felicitari! (ma refeream la blog). Am facut si noi "cateva" poze. Sper sa-ti placa".

Fotografiile lui Dan vin din perspectiva turistului si imi doresc din toata inima ca din ce in ce mai multi dintre prietenii mei sa ajungeti acolo si sa-mi aduceti vesti cum ca in Mauritius oamenii nu stiu ce e aia criza, cum ca mauritienii inca stiu sa zambeasca, sa danseze ca niste frumosi nebuni.
Si sa mai aflu un lucru: ca Alvina, fetita prietenului meu (ale carei poze le-ati vazut intr-o postare anterioara) este sanatoasa si inca danseaza sega cu aceeasi bucurie si ca inca rade cu pofta cand ma aude vorbind romaneste.

Iata linkul unde Dan a postat nu mai putin de 500 de poze din periplul lui in Mauritius: http://picasaweb.google.com/SabinaDan11/HoneyMoonMauritius#

4 comentarii:

  1. Am admirat pozele din Mauritius. Urmeaza sa plec in insule pe 18 martie 2010. Imi puteti spune daca este indicat sa facem vreun vaccin inainte de plecare?

    Multumesc,
    Mihaela Popa
    miha@hix.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu, nu trebuie sa faceti niciun vaccin! Mauritius este socotita a fi tara din Africa dar nu este cazul sa va speriati. Mauritienii se vaccineaza la fel ca si noi.

    RăspundețiȘtergere
  3. super peisaj super poze urmeaza sa plec si eu pe data de 22 iunie 2011 abia astept sper sa fie frumos este pentru prima data si daac poate cineva sa imi raspunda la o intrebare:am nevoie de viza sau mi se pune in aeroport?multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu este nevoie de viza! O sa vi se dea o viza de @ saptamani chiar la aeroportul din Mahebourg (Sir Seewoosagur Ramgoolam International).
    Astept cu interes sa-mi trimiteti cateva poze ca sa le pot posta pe blog :)
    Pregatiti-va aparat de fotografiat si camera video pentru ca sigur veti simti nevoia sa imortalizati peisaje de vis.
    Drum bun si distractie la maximum

    RăspundețiȘtergere

Comenteaza aici