Faceți căutări pe acest blog

vineri, 20 februarie 2009

Poze Mauritius- Pe culmile frumusetii

Vreau sa va prezint citeva poze din Mauritius care mie imi taie respiratia. Sint bucuros de numarul din ce in ce mai mare al celor care viziteaza blogul. Imi doresc din toata inima ca fiecare dintre voi sa aveti in aceasta viata sansa, posibilitatea si dragostea sa mergeti acolo si sa multumiti cerului si pamintului ca au zamislit asa minuni.

Poze din Mauritius - Plaja pustiePoze din Mauritius- Pe plaja din Flic en FlacPoze din Mauritius - Flori de bougain villiersPoze din Mauritius - Plaja din Blue Bay
Poze din Mauritius - Rochester Falls
Poze din Mauritius - Chamarel, pamintul cu sapte culori

12 comentarii:

  1. Superb, mai locuiesti acolo?www.zamfiroiu_spiridon@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu, din nefericire! Probleme personale m-au readus in Romania insa timp ar mai fi in viata asta ca sa ma reintorc acolo...

    RăspundețiȘtergere
  3. De mic copil, am visat sa vad un colt de paradis, iar din pozele acestea, am inteles, ca acolo este Paradisul mult visat. Va felicit si va apreciez pe toti cei care ati ajuns acolo. Bravo voua, si astept cu nerabdare, sa mai savurez si alte fotografii. Multa bafta.

    RăspundețiȘtergere
  4. tu ai locuit in mauritus ce limba vorbesti ca io locuiesc la paris si cunosc cativa mauriteni ????

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, am locuit timp de 6 luni in Mauritius, la Quatre Bornes.Vorbesc curent franceza si precizez ca pe insula te poti intelege cu marea majoritate a locuitorilor folosind aceasta limba. Desigur, engleza este vorbita de foarte multa lume de-acolo.
    Limba vorbita este creola.

    RăspundețiȘtergere
  6. am locuit 3 luni in mauri si tot ce pot spune e ca m`as intoarce la orice ora :(

    RăspundețiȘtergere
  7. am ajuns si eu acolo,este raiul pe pamant,nu credeam ca voi vedea vreodata asemenea liniste si frumusete...

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu sunt mauritian si ma bucur ca ti-a placut calatoria in Mauritius. Este placut sa aud ca ti-a placut mica noastra insula si vreau sa iti multumesc, de asemenea, pentru toate fotografiile pe care le-ai postat despre tara mea.

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi doresc sa existe cat e pamantul, acel locsor superb de lume.
    Ma onoreaza cat de bine stii sa scrii in romana. Dac-as sti si eu tot atat de bine creola...

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitari pt blog. In 2011 am stat 3 luni in Mauritius si pot spune ca tot ce ai prezentat aici este conform cu realitatea. E unul din cele mai frumoase locuri de pe pamant.

    RăspundețiȘtergere
  11. Chiar ma bucur ca am gasit un blog de unde pot vedea in avans imagini si pareri despre Mauritius :)Saptamana viitoare eu si sotul meu vom pleca in luna de miere in Mauritius.

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu sunt din Mauritius, daca vreti sa aflati ceva, "feel free". Sunt student la medicina in Cluj napoca.

    RăspundețiȘtergere

Comenteaza aici