Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 25 februarie 2009

Obiective turistice in Mauritius- Casela Bird Park

Eram amarit. Aveam mii de probleme la serviciu, eram cu nervii la pamint, distrus de cite erau sa fie rezolvate, mi se parea ca Romania era cea mai frumoasa tara de pamint, voiam sa fug, sa ma ascund si sa ma zdrumic in mii de parti de mine. Nu mai aveam respiratia completa.
Eram in starea de: "Adress not found".

Am lasat la dracu' toate treburile pe care le-aveam si-am hotarit sa plecam unde vedeam cu ochii. Din Quatre Bornes am luat primul autobuz catre Flic en Flac.
Pina sa ajungem la destinatie, am avut ideea de a cobori la o statie linga un cimp de trestie de zahar dupa ce am vazut un indicator pe care scria Casela Nature & Leisure Park. Nu stiam despre ce este vorba, nu citisem in ghidul turistic pe care-l aveam la noi, a fost o intimplare, o pulsiune inspirata de a plonja in necunoscut.
Ajunsesem acolo unde viata avea rost, unde animalele si pasarile iti descreteau fruntea. Era locul in care prezenta gindurilor cele negre ar fi fost ridicola, unde inima pleznea de liniste si de-atita mirare.
Atunci mi-a revenit zimbetul; ma vindecasem de furie.
Vegetatia dimpreuna cu fiintele care sint adapostite in aceasta gradina precum si vizitatorii se conecteaza la o stare de inceput de lume. Ramii fericit pe viata...

Miine vom continua vizita in acest loc special, situat la poalele unui munte vulcanic impresionant si nu departe de impresionanta plaja de la Flic en Flac, pe coasta de vest a Insulei din Paradis.

2 comentarii:

  1. Ti-ai tinut promisiunea; intr-adevar, pozele sunt spectaculoase.

    RăspundețiȘtergere
  2. ai descris bine starea de bine pe care ti-o da natura in forma ei salbatica, sanatoasa.

    RăspundețiȘtergere

Comenteaza aici