Faceți căutări pe acest blog

vineri, 27 mai 2011

TURISM MAURITIUS - TOP OFERTE & HOTELURI MAURITIUS

      MAURITIUS - Poza indecenta!

 Zilele astea am fost intrebat ce tot am de insist cu aceasta destinatie de lux numita Mauritius, ce mi-a venit sa creez blogul asta si de ce vreau sa ma tin de el?
N-o sa raspund cu prea putinele si deloc-nestapanite cuvintele mele ci, din nou cu fotografii.
Cine crede ca acela care a vazut cu ochii lui peisajele superbe din pozele acestea nu o ia razna se inseala sau este mai nebun decat autorul :)
 MAURITIUS  - Poza incendiara!


 Cum sa fac sa inteleaga o agentie de turism care m-a contactat zilele trecute pentru a le vinde un link to follow pe blogul meu ca ceea ce se numeste pe site-ul lor OFERTA MAURITIUS nu este altceva decat o prostie!!!
 Daca, totusi, voi avea vreodata pe acest blog link to follow pentru vreo agentie de turism din Romania sau de aiurea,o sa caut sa-mi protejez credibilitatea si toata constructia de imagine buna de pana acuma.
 MAURITIUS  Poza Deluxe
  MAURITIUS  Poza din dormitor
 MAURITIUS  Traiasca noi!

Cred ca pot sa fac un apel prietenilor care au vizitat deja Insula din Paradis sa ne transmita informatii despre HOTELURI sau AGENTII DE TURISM pe relatia MAURITIUS de care ati fost multumiti sau nu!

Vreau sa fac un TOP HOTELURI MAURITIUS 
Acesta va fi supus atentiei si unor foarte buni prieteni mauritieni care il vor valida inainte de publicare.


Pregatesc un ceva special pentru o postare urmatoare, cateva interviuri cu mauritieni care traiesc in Romania de ceva timp si pe care o sa-i rog sa ne vanda cateva ponturi si sa ne vorbeasca un pic despre POPORUL MAURITIAN pe care-l respect si il admir!

5 comentarii:

  1. Salut! mai sunt 10 zile si ajung si eu acolo ! sper insula Mauritius sa fie mai frumoasa decat Bali .

    VIO

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru mine vacanta de Revelion in Mauritius a fost cea mai frumoasa din viata mea. Aceasta insula exotica merita vizitata si reprezinta un loc ideal pentru luna de miere. Intr-un sigur cuvant as defini vacanta ca fiind MINUNATA. Am scris si un articol despre cum mi-am petrecut revelionul acolo:
    http://roxandrei.ro/calatorii/vacanta-exotica-in-mauritius/

    RăspundețiȘtergere
  3. De paste am primit cadou o vacanta in Mauritius de la niste prieteni adevarati ,cinci saptamini a fost super frumos si le multumesc din suflet.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ! Multumesc pentru informatiile pe care ai dorit sa le impartasesti cu noi.
    De ceva timp sufletul ma trimite sa vizitz Mauritius si de aceea am gasit o oferta la o agentie din Bucuresti - 4 anotimpuri care mi s-a parut destul de convenabila. Ma gândeam sa plec la sfarsit de septembrie, când pretul este inca bun. Oferta este la un hotel de 3 stele de pe langa Grand Bay.

    Spuneai ca stii cumva oferte bune de inchiriat auto sau mai degraba daca cunosti pe cineva la un pret ok pentru a ma indruma si ma duce in locuri de neuitat. Am carnet de mult timp insa nu stiu sigur insa daca as inchiria o masina cu volanul pe dreapta. Nu as vrea sa risc chiar in concediu... :) Sau poate ai putea sa imi spui daca pot lua autobuzul sa fac un inconjur al insulei... Insula este atat de mica incat sa se poata face o asemena excursie intr-o zi ???


    Multumesc mult anticipat !
    Gabriela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Gabriela,

      te rog sa ma contactezi pe adresa de email calinoiucristi@yahoo.com intrucat vreau sa raspund in privat. Cunosc pe cineva care inchiriaza masini in Mauritius, tariful fiind in jur de 20 de euro/zi. Insula se poate vizita si cu autobuzul, reteaua de transport public fiind bine dezvoltata. Ma gandesc sa fac o postare cu trasee de o zi in diferite variante: cu masina inchiriata sau cu transport public. Mai este o varianta: aceea de a beneficia de serviciile unui cunoscator al insulei care va poate face un tur de o zi-doua. Va astept mailul ca sa discutam mai in detaliu.

      Ștergere

Comenteaza aici