Faceți căutări pe acest blog

joi, 19 mai 2011

Mauritius - plajele publice

In doua postari anterioare va vorbeam de plajele marilor lanturi hoteliere de lux din Mauritius.
Azi am chef sa vorbesc de plaja publica frecventata de mauritieni.
Sfatul meu este ca daca veti ajunge acolo, mergeti cu inima intr-o sambata la o plaja precum Flic-en-Flac. Familiile vin de vinerea pe malul Oceanului Indian si pleaca duminica seara.
Desfasurarea de forte este impresionanta iar atunci cand am spus familie, am spus TOATA familia de la bebelus si pana strabunici. Mancarea gatita in vase mari este senzationala. Am avut marea sansa sa fim invitati de catre familia lui Paynee despre care v-am vorbit intr-o alta postare la un astfel de picnic pe nisip.
Imi aduc aminte fiecare secunda petrecuta cu ei o sambata intreaga pe partea de plaja umbrita de filao, la doi pasi de apa linistita si turcoaz intesata de toate rubedeniile lui Nemo.

Vi se pare ca este aglomerata plaja publica din Flic en Flac? Este de ajuns sa plonjati in apa si sa va departati cu apa pina la genunchi inca 50 de metri, limita peste care mauritienii nu trec.
Femeile, pudice, imbracate in rochii sau sariuri stau cu copiii prin preajma apei sau la umbra.
Barbatii: nu-mi dau seama daca stiu sa inoate, nu prea i-am vazut interesati de apa adanca. Se balacesc ca hipopotamii inspre mal.Se amuza cind vad turistii interesati de scuba diving care stau minute in sir cu ochii holbati in apa limpede si plina de corali si de fauna marina.

Apusul este atit de placut pe coasta vestica a insulei, ca simti oameni si valuri facindu-si rugaciunile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza aici