Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 14 martie 2009

Revelion in Mauritius - Sa-nceapa dansul!



Revelionul continua.
Ajunsi in Grand Baie, am intrat intr-unul dintre multele cluburi aflate la doi pasi de plaja si am baut... aaa, pardon!, am dansat pina in zori.
Pina in acel moment, ignorasem dansul traditional al Insulei Mauritius, numit SEGA. A fost ca o revelatie, ca un cadou.
Turistii care intra in contact cu acest dans, invatat la cursuri organizate de hotelurile de lux, ajung sa iubeasca starea de spirit creata. Este o muzica pasionala, vie, delicioasa si exuberanta. Pasii sint simpli, corpul se unduieste lasciv si provocator. Cuvintele creole care insotesc ritmul asta inconfundabil sint ca o apa limpede, suna altfel, par ar a fi fost plamadite din matase, insa ascund ceva de dintr-o pasiune salbatica, greu de regasit in Europa care e prea mult cizelata si mult prea teapana.
Ulterior, mi-a fost dat sa merg la petreceri unde am dansat sega cu mare placere. Asta spre amuzamentul mauritienilor care numai lipsiti de bunavointa nu sint :)).
Am putut privi altfel dansurile spontane ale tinerilor mauritieni de pe plajele publice, am stiut ca sega este un remediu anti-stress de luat in seama.
Imi doresc sa aflu si parerile voastre despre SEGA, dupa ce vizionati clipurile din postarea asta. Ce ziceti, organizam o petrecere sega? :))

Un comentariu:

  1. deh, are mai mult farmec pentru cine asociaza muzica unui anumit ambient, unor anumite amintiri. mie nu-mi spune decat "Africa", "Exotic" etc.
    nu cred ca vin la petrecere :))

    RăspundețiȘtergere

Comenteaza aici